O sticla de vin gratuita a fost in cele din urma revendicata dupa ce oferta a fost ascunsa timp de trei luni in politica de confidentialitate a site-ului unui think tank britanic axat pe impozite, potrivit BBC.
Tax Policy Associates a adaugat clauza in februarie ca un experiment, pentru a vedea daca cineva citeste integral textul.
Presedintele organizatiei non-profit, Dan Neidle, a impartasit intamplarea intr-un tweet pe X.
Organizatia a schimbat recent textul de pe site-ul sau dupa ce oferta ascunsa a fost descoperita. „Stim ca nimeni nu citeste, pentru ca am adaugat in februarie ca vom trimite o sticla de vin bun primei persoane care ne va contacta si abia in mai am primit un raspuns”, scrie acum in politica lor de confidentialitate.
Neidle a spus ca a fost „protestul meu copilaresc ca toate companiile trebuie sa aiba o politica de confidentialitate si nimeni nu o citeste. Fiecare cafenea mica trebuie sa aiba o politica de confidentialitate pe site-ul sau, este o nebunie. Sunt bani care se irosesc”, a spus el.
Orice companie care aduna date personale, inclusiv intreprinderile mici si organizatiile de caritate, trebuie sa aiba o politica de confidentialitate, o cerinta cheie in conformitate cu Regulamentul general privind protectia datelor din 2018 (GDPR) din Regatul Unit.
Neidle a spus ca persoana care a vazut propozitia a „trisat” putin, deoarece a descoperit-o din intamplare, pe cand se inspira pentru propria politica de confidentialitate. Apoi a trimis un e-mail organizatiei spunand ca banuieste ca sticla de vin a fost deja castigata, dar a avut noroc.
Neidle a spus ca a facut ceva similar in urma cu doi ani, cand a fost lansata organizatia. Atunci au trecut patru luni pana cand cineva a vazut modificarea. „Am incercat din nou pentru a vedea daca oamenii acorda mai multa atentie, si nu”, a adaugat el.
Cat despre „vinul bun” in cauza la care face referire site-ul, norocosului destinatar i s-a trimis o sticla de Chateau de Sales 2013/14, Pomerol.
Neidle spune ca abordarea sa a fost inspirata de tactica trupei Van Halen, care cerea in turnee organizatorilor un castron cu M&M-uri maro. Acest lucru, nu pentru ca erau pretentiosi, ci era un test pentru a se asigura ca promotorii acordau atentie solicitarilor lor, care includeau adesea instructiuni tehnice complicate. „A fost o strategie geniala sa vada daca oamenii erau atenti”, a spus Neidle.
Planul de cheltuieli provizorii negociat intre republicanii si democratii din Camera Reprezentantilor pentru a evita…
Presedintele rus Vladimir Putin urmeaza sa sustina joi conferinta de presa anuala combinata si sesiunea…
Politistii din cadrul Biroului Rutier Cluj au intervenit in noaptea de miercuri spre joi la…
Un doljean, de 53 de ani, a fost retinut, ieri, pentru incitare la ura sau…
O boala misterioasa, care ii face pacienti sa tremure necontrolat, se raspandeste in Uganda intr-un…
Un incident deosebit de grav a avut loc, zilele trecute, intr-o locuinta din Timisoara. Adus…