Realitatea TV se indreapta spre faliment. Peste 90% din publicitate a disparut dupa ce Anca Alexandrescu a inceput sa-i faca propaganda lui Calin Georgescu

news

Anca Alexandrescu

Peset 90% dintre companiile care aveau contracte de publicitate cu postul Realitatea Plus au renuntat in luna decembrie sa se mai promoveze la acest post, pe masura ce s-a intensificat propaganda in legatura cu candidatul pro-rus Calin Georgescu. In schimb, audienta postului a crescut.

In luna noiembrie, pe Realitatea Plus au fost difuzate 20.300 de spoturi, adica un numar de 5.400 de spoturi in 8 zile medii din noiembrie. Comparativ, in primele 8 zile ale lui decembrie pe Realitatea au fost difuzate doar 233 de spoturi, arata o analiza realizata de hotnews.ro. Numarul spoturilor ramase reprezinta sub 5% din volumul spoturilor din noiembrie.

Campaniile din noiembrie au reprezentat investitiile a 138 de companii. In primele 8 zile din decembrie, din 138 de companii de pe Realitatea Plus au mai ramas 21. Aproximativ 90% nu mai sunt pe Realitatea PLUS, fata de acum o luna. Lista firmelor care nu mai sunt pe Realitatea Plus, dar continua pe alte posturi (deci nu cele care si-au incheiat campaniile peste tot), contine multe marci romanesti, dar si straine. E vorba atat de firme mari, cat si de companii antreprenoriale mici sau medii.

Pe de alta parte, prezenta aproape zilnica a lui Calin Georgescu in emisiunea Ancai Alexandrescu a saltat semnificativ audienta postului. De la 80.000 de telespectatori in varsta de peste 18 ani in noiembrie, a ajuns la 255.000 in decembrie, in medie pe zi.

In lunile septembrie-octombrie, Realitatea Plus era la nivelul Digi 24, cu 50.000 de telespectatori in medie pe zi, pe universul 18+, in toata tara. Antena 3 CNN avea o audienta de trei ori mai mare, 150.000 de oameni, iar Romania TV inregistra aproape 190.000 de telespectatori, cvadruplu fata de Realitatea.

In primele 12 zile din luna decembrie, clasamentul s-a rasturnat. Realitatea Plus a decolat, postul a depasit atat Digi24, cat si Antena 3 CNN. Doar Romania TV a ramas un pic in fata Realitatea Plus, cu 264.000 vs 255.000 de telespectatori.

Investigatii publicate atat in Romania cat si in strainatate arata ca Georgescu a beneficiat de o sustinere masiva din partea unor retele online finantate din Rusia.

Anca Alexandrescu, explicatie ridicola: „Oamenii ne-au cerut sa nu mai dam atata publicitate”

„”Sunt minciuni, este o decizie editoriala. Oamenii ne-au cerut sa nu mai dam atata publicitate. Este disperarea sistemului care isi traieste ultimele clipe. Din 20 ianuarie, lucrurile se vor schimba radical, iar ei sunt disperati ca valul care va veni ii va matura pe toti”, a sustinut Anca Alexandrescu pe site-ul Realitatea Plus.

Urmareste-ne si pe:

Comentarii: