Pentru a afla care este perceptia pacientilor fata de calitatea ingrijirilor si a solicitarilor de eventuale atentii pentru a beneficia de un tratament mai aparte, conducerea Spitalului Judetean Suceava a pus la dispozitia bolnavilor o aplicatie numita “Feedback SMS”, care contine un chestionar, scrie Obiectiv de Suceava.
Dup ace sunt externati, pacientii primesc un sms cu trimitere catre un chestionar continand intrebari despre experienta pe care au avut-o in spital. La final pacientii au posibilitatea sa scrie observatii referitoare la aspectele pozitive sau negative constatate pe perioada internarii.
”Raspunsurile pacientilor vor fi centralizate pe fiecare sectie in parte, apoi vor fi analizate si dezbatute in Consiliul Medical si in Comitetul Director pentru a putea imbunatati activitatea medicala si serviciile oferite. In luna februarie numai 12% dintre pacientii care au primit aceste chestionare au raspuns. Speram ca acest procent sa creasca pe viitor pentru ca astfel sa putem imbunatati calitatea serviciilor oferite in cadrul spitalului”, se arata intr-un comunicat transmis de Spitalul Judetean Suceava.
In luna februarie 2023 au primt sms 2.644 de pacienti, din care doar 335 au raspuns. Dintre acestia, 59% sunt la prima internare in acest spital si 56% au ajuns la spital cu afectiuni care necesitau internare si interventie de urgenta prin UPU, restul fiind pacienti care s-au prezentat cu bilete de trimitere pentru internare prin departamentul de internare pentru pacienti cronici.
87% dintre cei chestionati se declara multumiti de amabilitatea cu care au fost primiti si 82% considera ca au fost informati corect despre boala, tratament, risc operator si prognostic.
196 din 319 pacienti declara ca nu au sesizat nicio forma de conditionare a actului medical si 283 din 325 precizeaza ca nu au simtit nevoia de a recompensa prin diverse mijloace un cadru medical pentru a beneficia de mai multa atentie.
Din cei 335 de pacienti care au raspuns la chestionar, aproximativ 280 apreciaza atitudinea personalului la primire si pe parcursul internarii, precum si calitatea comunicarii ca fiind buna si foarte buna.
De asemenea, 305 pacienti din 335 apreciaza ca buna si foarte buna ingrijirea acordata de medici si aproximativ 87% declara acest lucru si despre ingrijirea acordata de asistente si infirmiere.
La final, 85% dintre pacienti se declara partial multumiti si foarte multumiti de calitatea serviciilor si conditiilor din spital si 71% dintre ei ar recomanda altor persoane, prieteni, rude sa apeleze la serviciile Spitalului Judetean Suceava, arata comunicatul transmis de SJU Suceava.
Planul de cheltuieli provizorii negociat intre republicanii si democratii din Camera Reprezentantilor pentru a evita…
Presedintele rus Vladimir Putin urmeaza sa sustina joi conferinta de presa anuala combinata si sesiunea…
Politistii din cadrul Biroului Rutier Cluj au intervenit in noaptea de miercuri spre joi la…
Un doljean, de 53 de ani, a fost retinut, ieri, pentru incitare la ura sau…
O boala misterioasa, care ii face pacienti sa tremure necontrolat, se raspandeste in Uganda intr-un…
Un incident deosebit de grav a avut loc, zilele trecute, intr-o locuinta din Timisoara. Adus…