Consecintele atacurilor comise de militiile Houthi asupra portcontainerelor in Marea Rosie pun presiune asupra capacitatilor de transport de marfa intre Orientul Indepartat si Europa, potrivit companiei daneze de transport maritim Maersk, relateaza Der Spiegel.
Se asteapta ca acestea sa se reduca cu 15 pana la 20% in al doilea trimestru, a anuntat luni compania de transport maritim. Din cauza atacurilor, navele evita ruta prin Canalul Suez, cea mai scurta ruta maritima intre Asia de Sud-Est si Europa.
Devierile prin extremitatea sudica a Africii costa timp – si duce, de asemenea, la o crestere a costurilor de transport.
Zona in care ar putea avea loc atacuri din partea Huthi, care sunt aliati cu Iranul, s-a largit, a adaugat Maersk.
Ca urmare, navele companiei de transport maritim au nevoie de mai mult timp pentru a se deplasa.
Grupul danez, pentru care mai mult de 730 de nave container navigheaza pe mari, este considerat un punct de referinta pentru comertul mondial.
Foto: Deposit Photos
Planul de cheltuieli provizorii negociat intre republicanii si democratii din Camera Reprezentantilor pentru a evita…
Presedintele rus Vladimir Putin urmeaza sa sustina joi conferinta de presa anuala combinata si sesiunea…
Politistii din cadrul Biroului Rutier Cluj au intervenit in noaptea de miercuri spre joi la…
Un doljean, de 53 de ani, a fost retinut, ieri, pentru incitare la ura sau…
O boala misterioasa, care ii face pacienti sa tremure necontrolat, se raspandeste in Uganda intr-un…
Un incident deosebit de grav a avut loc, zilele trecute, intr-o locuinta din Timisoara. Adus…