--FILE--Pedestrians walk past a boutique of Cartier in Chongqing, China, 2 May 2015. The gold and diamonds of Cartier jewelry are so popular with women that the brand founded in Paris in 1847 is finding it difficult to market watches to men. The world's biggest jewelry and watch brand in terms of combined sales generates more than two thirds of profits for Swiss parent Richemont, but watch revenues have dwindled relentlessly while jewelry sales have boomed. Like other high-end watchmakers Cartier is suffering from a drop in demand in big markets such as Hong Kong, mainland China, Russia and the United States. But some of Cartier's problems are specific to the brand, setting up a challenge for Cyrille Vigneron when he takes over the leadership in January 2016. Improving Cartier's image as a watchmaker in China, where wealthy women love its red boxes but men prefer pure watch brands such as Rolex, Patek Philippe or Vacheron Constantin, may be top of his to-do list.
Vanzarile de lux din China isi revin si, desi nu au ajuns inca la nivelul din 2021, analistii din industrie si comunicatele financiare ale marilor branduri indica noi oportunitati de crestere fata de tendintele de dinainte de pandemie, relateaza CNBC.
Gigantul de lux LVMH a anuntat rezultatele pentru 2023, precizand ca vanzarile au inregistrat o crestere de peste 30% in China, in decembrie.
Rezultatele companiei au aratat ca, in ciuda reluarii timide a calatoriilor in strainatate, mai multi consumatori chinezi cumpara produse de lux acasa.
„In ceea ce priveste dimensiunea magazinelor din China… exista de doua ori mai multi clienti chinezi decat in 2019”, a declarat Bernard Arnault, presedinte si CEO al LVMH, in cadrul unei teleconferinte privind rezultatele.
„Inseamna ca achizitiile interne din China au crescut semnificativ, asa ca trebuie sa le satisfacem”, a spus el.
Piata de lux din China continentala a crescut cu aproximativ 12% anul trecut, ajungand la peste 400 de miliarde de yuani (56,43 miliarde de dolari), potrivit firmei de consultanta Bain & Company.
Desi nu s-a revenit inca la nivelurile din 2021, Bain se asteapta ca piata interna de lux sa ramana pe crestere in urmatorii ani.
Achizitiile de lux in China continentala au reprezentat anul trecut aproximativ 16% din piata globala si se asteapta sa ajunga la cel putin 20% in 2030, a declarat Weiwei Xing, partener al Bain & Company.
Richemont, compania mama a brandului Cartier, a anuntat la inceputul acestei luni ca vanzarile in China continentala, Hong Kong si Macao au crescut cu 25% in cele trei luni incheiate la 31 decembrie.
In cadrul unei teleconferinte privind rezultatele, directorul financiar al companiei, Burkhart Grund, a descris afacerea chineza in general ca fiind „in reconstructie”, in special in contextul crizei imobiliare prelungite si al redresarii lente a turismului in strainatate.
Consumatorii din China au fost reticenti la cheltuieli in ultimii ani din cauza incertitudinii privind veniturile viitoare si a incetinirii cresterii economice.
Foto: Deposit Photos
Planul de cheltuieli provizorii negociat intre republicanii si democratii din Camera Reprezentantilor pentru a evita…
Presedintele rus Vladimir Putin urmeaza sa sustina joi conferinta de presa anuala combinata si sesiunea…
Politistii din cadrul Biroului Rutier Cluj au intervenit in noaptea de miercuri spre joi la…
Un doljean, de 53 de ani, a fost retinut, ieri, pentru incitare la ura sau…
O boala misterioasa, care ii face pacienti sa tremure necontrolat, se raspandeste in Uganda intr-un…
Un incident deosebit de grav a avut loc, zilele trecute, intr-o locuinta din Timisoara. Adus…