Robotul care ridica masinile parcate ilegal, o supriza nu prea placuta pentru locuitorii din Liverpool – Video

life

Ridica masini

Locuitorii din Liverpool au parte de o revolutie tehnologica de care nu prea se bucura. Incepand din vara anului trecut, municipalitatea a pus in circulatie roboti care ridica masinile parcate ilegal, relateaza The Times.

In august, locuitorii din Liverpool au fost uimiti sa vada cum o masina care arata ca o incrucisare intre un stivuitor si un tanc mic ridica si muta un Volvo XC60 care era parcat pe un loc de parcare pentru persoane cu handicap.

Robotul, care a sosit in spatele unui camion de remorcare si era controlat de la distanta de un gardian din apropiere, este o inventie franceza.

Denumit Eastract, acesta este capabil sa ridice 2,5 tone, ceea ce ii permite sa transporte majoritatea vehiculelor 4×4, si functioneaza prin introducerea furcilor sale sub masina inainte de a o ridica pe un vehicul de recuperare.

Proprietarul robotului observat in Liverpool este North West Recovery (NWR), una dintre primele companii de recuperare din Marea Britanie care a adoptat noua tehnologie.

Terry Gallimore, directorul NWR, a declarat ca cei doi Eastracts ai sai, care costa aproximativ 75.000 de lire sterline fiecare, „lucreaza la maxim, sapte zile pe saptamana”, atat de mare este cererea pentru talentele lor.

Potrivit lui Gallimore, Eastract este deosebit de indragit de proprietarii de supermasini, deoarece provoaca daune minime sasiului, spre deosebire de metodele traditionale de remorcare.

Cu o lungime de putin peste 3,5 m, robotul este apreciat si pentru capacitatea sa de a ridicaa masini care se afla in locuri inguste.

„Poate merge literalmente oriunde”, a declarat Gallimore, adaugand ca firma a cumparat un al treilea Eastract, mai puternic: „Il adoram si este un argument pentru noi contracte cu compania noastra”.

Potrivit Multitract, compania care produce robotul, Eastract are o viteza maxima de 4,5 km/h si este propulsat de un motor Briggs & Stratton de 35 CP.

Urmareste-ne si pe:

Mai mult despre: ,

Comentarii: